onsdag den 1. august 2007

uge 11

Så er sidste halvdel af ugens opgave gennemført, og jeg er nu begyndt at tro på at jeg nok skal nå at gennemføre hele forløbet inden den 24. august.



Se byen med podcast-briller på

Dette var én af overskrifterne i dagens MetroXpress - nysgerrig er man jo.
Podwalk i København - det er en guidet tur, som kan downloades til en mp3-afspiller, så man selv kan bestemme, hvornår man vil lade sig føre rundt i byen. Der er flere ture, bl.a. Nørrebro, havneområdet og en cykeltur rundt i byen, samt en tur med metroen eller havnebussen.
Alle podwalks findes på: www.copenhagenx.dk, klik derefter på: podwalk og vælg.
Jeg har endnu ikke selv prøvet det, men det kommer nok.
God fornøjelse.

Så har jeg også fået lagt musik på min mp3-afspiller.



Så er halvdelen af denne uges opgave løst. YouTube og jeg fandt ud af at få, ikke én men flere musikvideoer over på min blog.
Så læn dig tilbage i stolen og nyd nogle herlige minutter med en smuk og meget følelsesladet sang og vil du høre mere, så klik på "menu" og vælg en af de andre sange.

Ingen kommentarer: