tirsdag den 24. juli 2007

uge 8

lotoft's favorites on del.icio.us




Hallo der, så kom jeg vist igang igen, må jo se at blive færdig med at lege, hvis man da nogensinde kan blive det????
Det kniber med tiden - mine tags burde måske i virkeligheden omdøbes til: home alone, profilbiblioteker, oplæring, forkatalogiseringer, klargøring m.m.
Jeg har oprettet en konto (endnu én til samlingen), prøvet at lave nogle bogmærker og ellers været inde for at se hvad andre har fundet på, ganske morsomt, man kommer vidt omkring.
Om jeg kommer til at bruge del.icio.us istedet for foretrukne, som jeg gør i dag, ja det må tiden vise.
Jeg iler videre..........................



Technorati Profile

Så nåede jeg også technorati. Oprettelse (suk endnu én) og registrering af min blog.
Meget mere er der ikke at sige her, jeg har fået kendskab til stedet, men tror ikke det er noget jeg sådan rigtig kommer til at bruge.

Ingen kommentarer: